banner-mac.png

"Ako mi jednostránkový web
vygeneroval obrat 412.847 Eur...

… a ako môžete aj VY tento postup
ETICKY OKOPÍROVAŤ do svojho podnikania"

 

VÝSLEDKY MARKTINGOVÉHO TESTU: MEGA výpredaj na štýl Black Friday

black friday - výsledky.png

Ako dopadol test (test marketingovej kampane) Black Friday?

Chcete vidieť presné čísla?

Chcete vedieť veci, ktoré ma táto kampaň naučila? (toto je dôležitejšie ako čísla).

📽  Tak si pozrite video. Je dlhšie, ale mal som počas tejto kampane viac aha momentov, ktoré som dal do videa.

PS: Toto bola asi najkontroverznejšia kampaň, akú som robil. Vyvolala veľa reakcií (ako pozitívnych, tak aj negatívnych).

Napíšte do komentárov, čo si o tom myslíte. Som zvedavý na vaše názory.

ERIK HOFFMANN

Erik sa venuje internetovému marketingu už viac ako 10 rokov. Presadzuje moderné webové stratégie založené na psychológii predaja a na výkonnostnom marketingu.

» Erikov príbeh v skratke «

Povedali o Erikovi

"Erik mi poradil 2 jednoduché vylepšenia na našom webe Affilbox.cz, ktore nám priniesli 3x viac registrovaných ľudí do skúšobnej verzie programu.

Vo výsledku to znamenalo, že 2 hodiny práce, ktoré sme investovali do vytvorenia tých 2 vylepšení na webu nám priniesli minulý rok navýšenie ziskov o 300.000 Kč (bez toho, aby sme zvyšovali návštevnosť webu)."

Mário Roženský autor Affilbox.cz a Supportbox.cz

Najnovšie články

"Ako mi jednostránkový web
vygeneroval obrat 412.847 Eur...

… a ako môžete aj VY tento postup
ETICKY OKOPÍROVAŤ

do svojho podnikania"
sidebanner-mac.png
banner-mac.png

"Ako mi jednostránkový web
vygeneroval obrat 412.847 Eur...

… a ako môžete aj VY tento postup
ETICKY OKOPÍROVAŤ do svojho podnikania"

 

Prevádzkovateľ webu Rakeťáci, s.r.o., Hraničná 2, 040 17 Košice, Slovensko, obchodná spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Košice I, v oddieli Sro, vo vložke číslo 16402/V ako prevádzkovateľ na účely ochrany osobných údajov spracováva na tejto webovej stránke cookies nevyhnutné pre technické fungovanie webových stránok ako aj pre analytické účely a v prípade vášho súhlasu tiež aj pre retargeting (cielená reklama).