banner-mac.png

"Ako mi jednostránkový web
vygeneroval obrat 412.847 Eur...

… a ako môžete aj VY tento postup
ETICKY OKOPÍROVAŤ do svojho podnikania"

 

Referencie a výsledky

LÝDIA MACHOVÁ

www.jazykovymentoring.sk

REFERENCIE NA MENTORING "ĎALŠÍK KROK"

REFERENCIE NA MENTORING "ĎALŠÍK KROK"

Marián Némeš - www.royalgoldengroup.sk
Lýdia Machová - www.jazykovymentoring.sk
Adrián Mokriš - www.expertnavlasy.sk
Andrej Čertík - www.kvetyzlasky.sk

MATÚŠ ŠPIRKO - COACH OF PEOPLE

www.coachofpeople.sk

MICHAL PATAKY

www.michalpataky.com

PATRICIE SCHWARZOVÁ

www.patricieschwarzova.cz

EVKA MIKLUŠKOVÁ

www.chudnutiesradostou.sk

ROMAN ŠABÍK

www.eduplant.sk

SLÁVKA RAMSOVÁ

www.slavkaramsova.sk

ADRIÁN MOKRIŠ

www.expertnavlasy.sk

MARCEL MIŠÚR

www.sommagnetnapeniaze.sk

MARIÁN NÉMEŠ

www.royalgoldengroup.sk

ANDREJ ČERTÍK

www.kvetyzlasky.sk

ELENA VARGOVÁ

www.consultpoint.sk

MILAN STRAKA

www.ckboomerang.sk

LÝDIA MACHOVÁ

- jazyková mentorka, www.jazykovymentoring.sk

MARTINA ČAKAJDOVÁ

www.najdipartnera.sk

ĽUDOVÍT ŠIMČÁK

- stavba záhradných jazierok, predaj okrasných rýb

Účastníci programu RAKETOVÝ WEB

2-dňový živý seminár RAKETOVÝ WEB naživo

- 17. - 18. september 2015, Hotel Ponteo - Bratislava, Rusovce

LENKA ZAVACKÁ

- účastníčka živého seminára RAKETOVÝ WEB naživo

JARMILA MLÝNKOVÁ

- účastníčka živého seminára RAKETOVÝ WEB naživo

JAKUB KLAPÁČ

- účastník živého seminára RAKETOVÝ WEB naživo

KAMILA OLEJNÍKOVÁ

- účastníčka živého seminára RAKETOVÝ WEB naživo

MAREK SARKA

- účastník živého seminára RAKETOVÝ WEB naživo

MARKÉTA BEŇOVÁ

- účastníčka živého seminára RAKETOVÝ WEB naživo

ROBERT ŠMUK

- účastník živého seminára RAKETOVÝ WEB naživo

ROSTISLAV SPÁČIL

- účastník živého seminára RAKETOVÝ WEB naživo

SOŇA SEDLÁČKOVÁ

- účastníčka živého seminára RAKETOVÝ WEB naživo

KATKA A BORIS SUBOTIĆ

- účastníci živého seminára RAKETOVÝ WEB naživo

KAROL NITON

- účastník živého seminára RAKETOVÝ WEB naživo

VIERA SAMSELYOVÁ

- účastníčka živého seminára RAKETOVÝ WEB naživo
VOJTECH KELECSÉNYI
- účastník živého seminára RAKETOVÝ WEB naživo
VLADIMÍR BARÁNEK
- účastník živého seminára RAKETOVÝ WEB naživo
RENÁTA GURDÉLY
- absolventka online programu RAKETOVÝ WEB Premium
- účastníčka skupiny Mastermind v Košiciach
JARMILA MLÝNKOVÁ
- absolventka online programu RAKETOVÝ WEB Premium
- účastníčka skupiny Mastermind v Košiciach
BRAŇO MRÁZ
- absolvent online programu RAKETOVÝ WEB Premium
- účastník skupiny Mastermind v Košiciach
MAREK MERIČKO
- absolvent online programu RAKETOVÝ WEB Premium
- účastník skupiny Mastermind v Košiciach
STANISLAV LIČKO
- absolvent online programu RAKETOVÝ WEB Premium
- účastník skupiny Mastermind v Košiciach
RENÁTA GURDÉLY
- absolventka online programu RAKETOVÝ WEB Premium
- účastníčka skupiny Mastermind v Košiciach
RICHARD GURDÉLY
- absolvent online programu RAKETOVÝ WEB Premium
- účastník skupiny Mastermind v Košiciach
BRAŇO MRÁZ
- absolvent online programu RAKETOVÝ WEB Premium
- účastník skupiny Mastermind v Košiciach
IVANKA LOY
- absolventka online programu RAKETOVÝ WEB Premium
- účastníčka skupiny Mastermind v Košiciach
TOMÁŠ LOY
- absolvent online programu RAKETOVÝ WEB Premium
- účastník skupiny Mastermind v Košiciach
KATKA A BORIS SUBOTIĆ
- absolventi online programu RAKETOVÝ WEB Premium
- účastníci skupiny Mastermind v Košiciach
MAREK MERIČKO
- absolvent online programu RAKETOVÝ WEB Premium
- účastník skupiny Mastermind v Košiciach
stano-referencia.png
STANISLAV LIČKO
- účastník skupiny Mastermind v Košiciach

Ďalšie referencie a výsledky

“Keď potrebujem niečo konzultovať ohľadne marketingu, tak vždy idem za Erikom, lebo za ním stoja výsledky. Erikove rady sa mi už viackrát vyplatili.”

Martin Mažár školiteľ predajných zručností

“Vždy keď s Erikom spolupracujem, tak obdivujem jeho rýchlosť, rozhodnosť a obrovské skúsenosti, ktoré s nadšením zdieľa.Erikove cenné rady mi výrazne pomohli pri nastavovaní marketingovej stratégie pri kampani VIDEO ACADEMY.Teším sa na ďalšiu spoluprácu, Rakéťák.”

František Kozáček autor VIDEO ACADEMY

“S Erikem jsem se poprvé setkal, když mě zaujal coby affiliate partner v jedné z kampaní. Začal jsem sledovat jeho práci a učit se, jak dělá marketing a nestandardní metody, které využívá.U Erika obdivuji jeho nekonvenční nápady a přístup k marketingovým kampaním a vymýšlení komplexní strategie od A do Z. Rozhodně patří mezi nejlepší marketéry, jaké na CZ+SK trhu můžeme nalézt.”

Mário Roženský autor software-u Affilbox

“Keď už sa mám s niekým poradiť o mojom online biznise, tak s Erikom. Je dobré vedieť, že je tu niekto, kto vám pomôže ujasniť si, čo chcete a ako by ste to mohli spraviť lepšie.Keď už niečo robíte, prečo to nemať odkonzultované s profíkom?”

Michal Kopecký autor blogu AkoZbalit.sk

Erik, ďakujem ti pekne za tvoje rady. Patríš u mňa medzi veľmi vzácnu skupinu podnikateľov na Slovensku, ktorí ponúkajú obrovskú hodnotu ešte pred tým, než niečo ponúkajú na predaj. Tvoje konkrétne rady a odporúčania a spätná väzba na môj predajný proces mi pomohla odstrániť chyby, ktoré ma nevedomky okrádali o klientov a už teraz vidím výsledky. Za uplynulý kalendárny rok som aj vďaka tvojim radám získal takmer 160 klientov mojich online kurzov z oblasti sebarozvoja. Najviac si však na tebe cením tvoj osobný prístup. Ďakujem a určite každému odporučím tvoj mentoring a online programy! všetko dobré.

Silvio Michal www.TajomstvaCharizmy.sk

Ahoj Erik, som veľmi príjemne prekvapený akú hodnotu som vlastne v tomto kurze dostal  a myslím to pozitívne, už teraz ti Ďakujem že si mi otvoril oči a ukázal mi smer akým chcem naozaj kráčať do budúcna. Všetko postupne nastavím a vytestujem a veľa vecí čo už mám v Smarte nastavených pomením lebo sú úplne zle…Z výsledkami sa určite pochválim…

P.S. : Dávaš väčšiu hodnotu ako som očakával a presne to je mojim cieľom, dávať našim zákazníkom viac ako čakajú….snažím sa to robiť svojsky už od začiatku, ale teraz som naozaj dostal riadny kopanec a ten pravý AHA moment kedy veľa vecí zmením.

Peter Šupák www.razeneobklady.com

“Při porovnání programu(informací), slovního projevu Erika a další komunikace a presentace RW hodnotím RW jako TOP mezi internet learningem a koučingem. Jsem naladěn na 3P úroveň RW = přesné přehledné přínosné…. ani slovo zbytečné. Moc se mi líbí podpora motivace k akci na konci každého videa.“

Miloš Komňacký DiS – Chytrý dům s.r.o. www.chytry-dum.eu

“Každé prázdniny vyrážíme na dva týdny na mírový pochod s volským povozem. Každý večer máme kulturní program v místě, kde právě spíme. Letos jsme podle RW udělali nové plakáty a letáky, a přišlo o 50 % více návštěvníků!!! A to jsme šli těžkou oblast – střední Čechy:-)

Díky, Erik!!!”

Petr Nedbal

“Ahoj Erik.Sadol som si už po dva večery k Webovaču a mám pár postrehov 
V prvom rade mi však dovoľ jeden výkrik… JE TO ÚPLNE ÚŽASNÉ!!! Toľko možností, kreácií a skúšania, prenášania súčastí sem-tam mávnutím myši… Som unesený. Ďakujem 

Andrej Gonda

“Seminár Raketový Web Naživo mi potvrdil kvantum informácií na ktoré som postupne počas návrhovania webov prichádzal, veľa z toho čo som si myslel som prehodnotil a dal mi ešte väčšie množsto nových informácií o ktorých som netušil. Know how sa získavá rokmi praxe, ktoré má Erik rozhodne za sebou. Dokázal spustiť program, ktorý vie ušetriť podnikateľom na webe množstvo času a posunúť ich podnikanie o roky dopredu. Každý by si mal položiť otázku: „Na koľko si cenním hodinu, deň, rok svojho života?” S prianím pekného dňa.”

Adam Danáč

Robil som to ako vsetci neuspesni. Moj web nebol moj silny nastroj. Za Najhodnotnojsie povazujem

1, psychologiu predaja
2, ze web nie je nastroj na jednosmernu ale dvojsmernu komunikaciu

Najvacsi aha moment bol, ze vsetko to, co som tusil je pravda. Od vas som dostal komplexnu informaciu a to mi zavrelo kruh. Ponukam sluzby a mam nielen narast novych ip adries ale rastuci podiel vracajucich navstevnikov. Takze som ich donutil sa zamysliet a vratit sa na moj web, co ich vedie k objednavke. Na Raketovom webe sa mi páčilo vsetko. Uz som toho absolvoval velmi vela a vas program je prakticky dokonaly. v podstate nic by som nemenil..:-))) (toto casto v zivote nepisem)”

Daniel Finďo

Odkedy mám web na platforme Webovač upravený podľa programu Raketový web mi objednávky rastú doslova exponenciálne :)

Viem znie to trošku nadsadene ale realita je taká, že naše produkty sú sezónne a v mimosezóne sme dosiahli taký obrat ako rok predtým v sezóne. Ľudia nás kontaktujú takmer denne a e-booky sa denne sťahujú 5 násobne viac. Zatiaľ netreba robiť ani reklamu ktorú sme predtým robili... Máme práce aj bez toho až až.

Peter Šupák www.razeneobklady.com

Chcem sa ti pochváliť že odkedy som aplikoval tvoje rady mám investíciu späť už 3 násobne čo ma fakt neskutočne baví, keď vidím že veci majú zmysel a napredujem pomaličky tam kam chcem. Zamakal som na zmenách v kampaniach a nastavil som si emaili v Smarte tak, aby som bol so zákazníkmi v príjemnom kontakte. Niekedy sa mi odhlásia 1-2 v každej rozosielke, ale v podstate som aj rád, pretože ak sa mi odhlási niekto z e-mailov kde mu dávam niečo zdarma, v živote odomňa nič nekúpi….to mi už povedal aj Martin Mažár a mal pravdu.

Vy dvaja ste mi pomohli dostať môj sen tam kam som na začiatku chcel byť a každý jeden ďalší posun už bude viac ako som očakával a plánoval. Robil som na začiatku veľké chyby a som vám obom vďačný, že ste mi ukázali smer, aj keď bez toho aby človek chcel na sebe makať nepomôže nič, ani svätená voda :D.

ďakujem

Peter Šupák www.razeneobklady.com

“Eriku, ty to mas postavene na pomoc podnikatelum, aby si vylepsili svuj WEB. Ale kdyz se nad tim clovek trochu zamysli, tvoje rady jsou mnohem hlubsi. Tyto rady nemaji dosah pouze pri sestavovani webu, ale pri prodeji cehokoliv. Muzes je pouzit pri komunikaci se zakaznikem, vytvoreni strategie nejen na webu a internetu. Tyto Tve rady funguji i v beznem zivote. Muze je pouzit zamestnanec, ktery chce byt lepsi, podnikatel a majitel firmy, ale i zivnostnik, kterej to ma na trhu velmi tezky. Myslim, ze obecne pokud se jich Tvi zakaznici budou drzet, poznaji a zamysli se nad okolnim svetem, budou mit mnohem jednodussi komunikaci vuci svym obchodnim protejskum vseobecne, nejen na internetu, respektive skrz jejich web.

Prakticke ukazky a nektere Tve napady byly skvele. Mas perfektni fantazii a tu skvele praktikujes. Libi se my zamereni a myslenka Tveho programu, neumim vypichnout jednu jedinou vec.”

Michal Souček

Kurz Raketový Web byl zatím to nejlepší co jsem kdy kde absolvoval ohledně bysnysu. Už v průběhu kurzu jsme měli super výsledky. Aplikovali jsme informace do jednání s klienty a několikanásobně nám to zvedlo objem zakázek na tento rok….to bylo loni. A už plníme další stavební sezónu …a ve stejném objemu a s menším úsilím. Proto tento program doporučuju!!!!

Miloš Komňacký DiS – Chytrý dům s.r.o., , www.chytry-dum.eu

Na rôznych školeniach,  Barcampoch a WordCampoch, som od roku 2009 získal o internetovom marketingu solídny prehľad. Získané vedomosti mi však zriedkavo pomohli v praxi dostať sa krok za krokom z bodu A do bodu B.

Generátor zákazníkov je kurz, ktorý ma jednoznačne posúva k výsledkom. „Vyšliapané chodníčky“, po ktorých kráčam, mi šetria čas, peniaze a energiu. Vďaka tomu sa môžem sústrediť na svoj expertný odbor.

Know-how od Erika prichádza v pravý čas. Na „generovanie“ zákazníkov totiž dnes už existujú jednoduché nástroje za prijateľné ceny. Stačí spomenúť Webovač na tvorbu internetových stránok alebo SmartEmailing na automatizáciu emailov.

Generátor ma presvedčil, že veci sa dajú robiť jednoducho a efektívne zároveň. Erik napríklad ukazuje, že netreba z E-booku robiť žiadnu „vedu“. Dá sa vytvoriť rýchlo, pričom bude kvalitný. Treba len vedieť, na čo sa sústrediť, a akým chybám sa vyhnúť.

Kurz je naplnený konkrétnymi postupmi.  Detaily pri vysvetľovaní som ocenil napríklad pri nastavovaní emailového automatu. Erik presne pomenúva to, čo si treba všímať.

Generátor obsahuje veľa tipov a trikov, ktoré môžu výrazne zvýšiť účinnosť použitých marketingových nástrojov. Skvelo to je vidieť pri lapači kontaktov. Mimochodom, pred kurzom som netušil, čo vôbec lapač je.

Ako urobiť predajnú stránku? Aj tu Erik neustále udiera klinček po hlavičke. Všetko vysvetľuje trpezlivo a zrozumiteľne. Prevratné boli pre mňa myšlienky o recyklácii obsahu. Pochopil som, ako môžem obmedziť  „otrocké“ písanie nových článkov.

Páči sa mi, že generátor je nabitý informáciami, ktoré sú prehľadne štruktúrované. Korením kurzu sú prípadové štúdie.

Viem, že ma čaká ešte dlhá cesta. Teším sa však z toho, že na svoj Mount Everest môžem vykročiť  vďaka Generátoru zákazníkov z päťtisícovej výšky, a nie z troch tisíc metrov. Vďaka tomu mi zostanú sily na to, aby som vystúpil na vrchol.

Vladimír Kubrický www.mojFINANCNIK.sk

Díky Erikově návodu a přesném postupu, který vytvořil na základě několika vstupních informací, jsem vytvořil „prodejní“ stránku. Vytvoření této stránky mi netrvalo ani hodinu a už nyní generuje několik kontaktů na potencionální zákazníky! Přímo k věci, žádná zbytečná omáčka okolo. A hlavně to funguje! Za to, Eriku, ještě jednou moc díky! L.

Lukáš Hrdina www.lukas-hrdina.cz

Ahoj Erik,

Týmto mailom ti chcem poďakovať za tvoje programy Raketový web a  Raketový predaj. Kúpil som si ich oba a bol som fakt prekvapený akú  hodnotu pre mňa majú. Priznám sa že som bol pred nákupom skeptický (Vyskúšal som už mnoho online tréningov a ani jeden mi neposkytol takú  hodnotu ako tvoj a to som bol mnohokrát sklamaný a požiadal o vrátenie peňazí).

Najprv sa mi zdali tvoje tréningy drahé a nechcel som ich kúpiť. Potom ale zafungoval časovač na obmedzenú ponuku. Keby tam nebol určite nekúpim ani jeden kurz  Po pozretí celého programu som si uvedomil akú majú hodnotu a svoj názor na vysokú cenu som zmenil. Teda podľa mňa môžeš pýtať aj viac peňazí 

Najviac sa mi páči, že tréningy sú prehľadné, nezaberú veľa času a sú plné praktických rád, teda žiadne zbytočné omáčky okolo. Ďalej veľmi sa mi páčili praktické úlohy a odporúčania pri každom module. Oceňujem aj tvoj férový prístup, teda to že dodržíš čo sľúbiš. Tvoje produkty by som s radosťou odporučil svojim známym. Si pre mňa vzorom ako sa dá dnes podnikať na Slovensku a cez internet.

Vďaka informáciám z tvojich kurzov, sme tvoje techniky aplikovali do našej firmy, na webovú stránku a aj do offline podnikania a naozaj tvoje techniky fungujú! Úprimne, podľa mňa patríš medzi nejlepších marketérov na Slovensku

Stanislav Ličko majstervposteli.sk

Aplikoval som súhrn tvojich rád do predvianočnej kampane na SE a výsledo je taký, že aj ked prvá kampan bola slabá, druhá priniesla toľko objednávok za jeden deň, čo mávam v zimnej mimosezóne ledva za mesiac, takže som doslova nadšený a makám ďalej.

Peter Šupák www.razeneobklady.com

Hlavným dôvodom, prečo som sa prihlásil na online seminár “Textový predajca” bola túžba dozvedieť sa nové tipy a triky ako spraviť predajnú stránku. Seminár sa mi páčil veľmi, konkrétne 10-kroková štruktúra bola veľmi fajn.

Online seminár by som doporučil, nech nám naokolo vznikajú weby kvalitné s psychologiou v textoch, a nie iba suché weby opisujúce vlastnosti produktov a hovoriace o firme a jej úspechoch. Majitelia zabudli nato, že zákazník na web prišiel vyriešiť svoj problém, nie čítať  bludy. 

Marek Meričko www.elsis.sk

Na online seminár Textový predajca som sa prihlásila preto, pretože som chcela som zvýšiť predaj a vylepšiť web. Bol to môj prvý on-line seminár a bol veľmi prínosný. Všetkých 10 bodov bolo zaujímavých, mňa si získala najviac garancia v súvislosti s nákupnou bolesťou. V praxi sa chystám využiť konkrétne tieto rady: striedanie akcií, časové obmedzenia, garancia, zlepšenie referencií, popis výhod.

A ktorá rada bola pre mňa TOP? Bolo ich veľa, ale určite obmedzenia a garancia. Seminár by som určite doporučila, pretože niektoré rady mám už overené na vlastnej koži a ostatné sú overené skúseným marketérmi.

Erika Olejarníková www.oceloverosty.eu

Svoj web si chcem len založiť. O niečo som sa pokúšala, ale nevedela som ako na to. Tak som sa rozhodla prihlásiť na online seminár Textový predajca. Môžem úprimne povedať všetko sa mi na seminári páčilo. Darmo - v tomto som nováčik.

Zistila som, že ľuďom musím všetko dávať "polopate". Nečakať, že im to dôjde. Pre mňa TOP rada zo seminára bolo Nakopenie ceny.  Pracujem v mlm - chcem tieto rady aplikovať v mojej štruktúre. 

Hela Pacherová

Ahoj Erik, vďaka tvojmu mailu z prednášky Na 100% som zarobil 124 Eur. Nie je to veľa ale poteší :) Ďakujem a tešímsa na online webinár o predajných textoch.

Stanislav Ličko majstervposteli.sk

Nemala som vytvorenú webstránku, tak som sa chcela naučiť, aké texty na ňu treba dať a prihlásila som sa na online seminár Textový predajca. Seminár sa mi páčil, mal svoju štruktúru a systém, logické zdôvodnenia. Dozvedela som sa informácie z rôznych oblastí (marketing, psychológia), čo na zákazníkov zaberá - aká motivácia a argumenty, aby sa rozhodli kúpiť produkt alebo službu. 10-krokovú štruktúru predajnej stránky sa chystám použiť aj v praxi. 

Pre mňa TOP rada, že stačí jedna strana na webstránke, na stránke nemajú byť všetky produkty predávané so zľavou, treba si vytipovať iba niektoré a obmieňať ich, dôležité sú tiež referencie. Seminár bol super! Si odborník, Erik a vieš promptne reagovať na otázky účastníkov a vhodne poradiť. Seminár doporučujem, rady pomôžu podnikateľom vytvoriť si úspešnú webstránku.

Zuzana Hriňová

Na seminár Textový predajca som sa prihlásil, pretože som sa chcel dozvediet sa a namotivovat sa v roznych textoch slovach pre inspiraciu ako budem pisat moje predajne clanky zaujimavejsie. Najviac ma zaujalo detailne vysvetlenie kazdeho jedneho 10 bodoveho kroku.

Na vasom webovaci sa chystám zriadit si free ucet s tymito znalostami aby zacal zarabat a po zisku si ho objednam na Premium rocny ucet.

Nedokazem urcit ktora rada bola pre mňa top, konkretne mne to doseba zapada a dava mne to logiku. skor by som povedal ze aha moment bol premna top ked si pozeral na stranky prihlasenych ludi a tam si hovoril tuna by som zmenil to tuna to toto je super lebo aspon som porozumel ze je to vazne o vetickach / slovickach.

Bol som spokojny maximalne nemenil by som nic ale to je len moj nazor. Jednoznacne by som seminár doporucil a budem to robit aj mojim spodnym liniam pretoze su to mega cenne informacie ked sa daju do praxe ktore im jednoznacne pomozu.

Ľubomír Lachký

Erik VŽDY dokáže poradit. Nějakou dobu ho již sleduji a tak nebyl důvod váhat nad přihlášením se do online seminara Textový prodejce . Nejvíce se mi líbily  konkrétní řešení na naše otázky, které přináší výsledky!

Vžít se do problému klienta a nabídnout řešení + potvrdit referencemi a konkrétními výsledky - to se chystám nejblíže použít v praxi. A která ráda byla pro mě top?  Konkrétní odpověď na moji otázku. Stránka je vytvořená a již generuje kontakty! Ano, každý si najde něco, co mu pomůže při jeho podnikání a prodeji. Spoustu věcí využívám i v běžném (např. rodinném) životě.

Lukáš Hrdina www.lukas-hrdina.cz

Začala som nedávno podnikať v službách (masážny salón) a aj keď to nie je celkom hmatateľný tovar o akom hovoríte v obchodoch, na zabehnutie salóna a získanie klientely som volila zľavový portál. Na začiatku akcie som dala túto informáciu na FB stránku salóna, rozposlala som e-maily a smsky a postupne sa 2 týždne masáže predávali, ale posledné 2 dni som dala na FB upozornenie, že už len 2 dni (už len 1 deň, už len 2 hodiny) zostávajú do ukončenia akcie a za posledné 2-3 dni akcie sa predalo také isté množstvo kupónov ako za celé 2 týždne predtým.

Zuzana Hriňová https://www.facebook.com/Masa%C5%BEbratislava-963169330381302/?fref=ts

Do online kurzu Textový predajca som sa prihlásila, pretože som sa chcela naučiť a pochopiť stratégiu písania webových stránok alebo iných podkladov, ktoré majú pritiahnuť nielen záujem zákazníka o moje služby, ale nakoniec aj jeho kúpu.

Páčilo sa mi vysvetlenie celej 10 krokovej štruktúry ako celku, ktorý vám potom dá ten správny náhľad a pochopenie pre písanie a vôbec vytvorenie web stránky bez väčších obáv a strachu, že to dokáže aj človek bez programátorského vzdelania, ako som napr. aj ja, čo poskytuje zároveň aj váš Webovač, s ktorým sa stále zoznamujem.

Pre začínajúceho podnikateľa boli všetky rady TOP :) , ale ak by som mala spomenúť hlavne niektoré, tak potom tie.... ktoré sa chystám a budem snažiť použiť aj v praxi - prehodnotenie nadpisov, či sú tie správne a pútavé pre klienta, taktiež referencie - pýtať si ich, ďalej vytvorenie napr. balíčkov služieb, mesačný paušál na služby. Ďalej myšlienka pri vysvetlení pre uvedenie ceny - že sa jedná o investíciu a samozrejme tiež výzva k akcii čo je dôležitý záverečný bod. 

Keďže v budúcnosti plánujem otvoriť prevádzku, je to pre mňa dobrá škola a zároveň aj príprava, tak ako moja web stránka, ktorá je síce zatiaľ na verzii zdarma, ale po zoznámení sa s ňou a správnom pochopení aj vašich rád a tipov, ktorými nás obohacujete, by som ju chcela neskôr aj na Premium verzii, kedy verím, že budem mať vychytané aspoň niektoré chyby, ktoré robím.

Doporučujem to určite každému, pretože nielen ten začínajúci podnikateľ, pre ktorého sú tieto rady vzácne, ale aj ten, ktorý má už niečo za sebou si tam nájde rady a tipy, ktoré môže použiť pre svoj ešte viac úspešnejší biznis.

Miriam Kállayová miriam638.webovac.sk

Som nadšenec online marketingu a uvitam každú vyhodnu ponuka sa vzdelavat . No hlavným dôvodom, prečo som sa prihlásil na online seminár Textový predajca bolo to, že potrebujem sa naučiť vytvarat kvalitne preedajne stranky. Mne sa páčilo hlavne, že bolo ukazane, rozobrane a mozne stiahnut predajnu stranku. Seminár by som určite doporučil.

Mikuláš Halász mikulashalasz.sk

Hlavním důvodem, proč jsem se přihlásil na online seminář Generátor zákazníků je moje pozice Marketingoví konzultant. Ze semináře mě nejvíce zaujal Imejl marketing a trychtýř, který se chystám použít v praxi, ale postupně zavedu všechny rady. TOP rady ze semináře jsou imejl marketing a trychtýř. Rady ze semináře bych doporučil, hlavně spolupracovníkům, seminář byl moc zajimavý.

Petr Chalupa http://skyway.webmium.com/dotaznik

Erik, ďakujem za tento seminár, nestíhal som síce štart, pripojil som sa cca trištvrte hodinu neskôr aj to som váhal. No neľutujem, neskutočne veľa AHA momentov na mňa vyskočilo. Určite si ho pustím ešte množstvo krát zo záznamu. Ráno idem do akcie. No a samoplatiaca reklama? Proste perpetum mobile šupa. Kurz síce zatiaľ nekupujem, (najskôr aplikujem prvé štyri stratégie) možno neskôr a kľudne aj za plnú sumu. Ak si spomeniem, že som váhal minúť trápnych 20 ečiek za tento seminár tak sa až hanbím sám pred sebou. Často krát denne miniem ďaleko viac peňazí na totálne nezmysli. Ešte raz ďakujem za tento webinár a držím ti palce do budúcna, pokračuj v tom čo robíš, robíš to super. Vďaka Stano Ševčík. 

Stano Ševčík

Erik, na tomto seminári (Online kurz: Samoplatiaca reklama) som sa dozvedel veľa nových rád, ktoré môžem opät dať s menším úsilím do praxe a viem, že budú fungovať vďaka vysvetleniam otázok, ktoré si nám v seminári zodpovedal. Osobne mám problém niektoré veci pochopiť "konktrétne", ale páči sa mi, že vždy to uvedieš ľudským príkladom a to podľa mňa pochopí aj malé dieťa a ja nemám potom obavy uskutočniť to, čo v seminári vysvetľuješ.

Ľubomír Lachký

 Ahoj Erik, tvoj webinár jednoznačne odporúčam, dáva mi veľa informácií a podnetov na tvorbu webu. Práve tvorím web o pamäťových technikách a práve tvoj webinár mi pomôže s nastavením webu (seo a Fb stránky). Nakoľko som v tom nebol doma a nevedel som ako sa pustiť do nastavenia a túto úlohu som iba odkladal. Pozitívne hodnotím aj objasnenie princípu reklám na Fb. Tvoj webinár bol skvelý a ďakujem za možnosť byť účastníkom webináru. Nazbieral som veľa podnetov pre web, ako ho vylepšiť a spravovať tak aby bol skvelý. Ďakujem za všetky informácie už je len čas aplikovať ich do praxe :) 

Martin Maczko

Ahoj Erik, skupiny - najmä inzertné som už na FB využíval, ale nachádzal som ich pracne. Na tomto seminári si ukázal veľmi jednoduchú pomôcku - ako vybrať ten segment, ktorý potrebujem pri hľadaní na FB. Dosť mi to v budúcnosti urýchli prácu. Doteraz som si to nevšimol. A po roku a pol "lenivého" aplikovania tvojich metód - prvý kurz som absolvoval asi vo februári minulého roku - sa nám zvýšil obrat v eshope ( www.eshop.eneftech.sk ) na dvojnásobok, teda o 100%. Nikdy by som tomu nebol veril. ;-). A to som nevykonal ani 30% z toho čo som sa naučil. Želám, nech sa ti aj ďalej darí pomáhať zvyšovať profit všetkým, čo majú chuť zmeniť doterajší spôsob práce. A chce sa im priložiť aspoň trochu ruku k dielu. Bez práce nie sú koláče :-) 

Jozef Maxoň

Smysluplně strávené 3,5 hodiny. V tuto chvíli už se nemusím ptát, jak by měla vypadat úspěšná strategie on-line prodeje, ale kde na její implementaci seženu čas a schopné lidi.

Tomas Prusek

Neskutočne "nadupaný" webinár, plný vynikajúcich rád a riešení, ktoré je možné jednoducho a hneď aplikovať do praxe. Už počas sledovania webinára mi napadlo niekoľko vylepšení, ktoré môžem uviesť do praxe a som presvedčený, že budú prospešné (FB skupiny napríklad a ďalšie). Ďakujem Erik

Jan Mačej

Ďakujem,

opäť pár veľmi zaujímavých postrehov, ktoré doplnili obrovské množstvo vedomostí, ktoré od teba získavame v raketovom webe premium. A sľubovaný webinár o predvianočných vychytávkach si nenechám ujsť.

PS: e-book 21 nadpisov už mám :) TOP pomôcka

Robert Remo Emila

Uistil som sa, že nerozmýšľam divne ak si myslím, že za marketingové služby treba platiť za výkon ale nie za čas a KONEČNE som počul riešenie na to, čo robiť, ak človek nechce, alebo sa bojí skúsiť šťastie a zainvestovať veľkú čiastku do reklamy.

Tibor Kiss

Je to veľmi inšpiratívne už sa neviem dočkať kedy Tvoje rady implementujem do nášho podnikania škoda že teraz nemám na investíciu do kurzu samoplatiacej reklamy.

volodk

Jsem velmi spokojený s obsahem tohoto semináře - rozšířil mi poznatky z toho, co jsem znal již od Davida Kirše, ukázal internetovou reklamu pro mě v novém světle a motivoval k činu. Děkuji za vynikající tipy a inspiraci k akci.

Vladimír Koliandr

Ahoj Erik, ďakujem za skvelý webinár. Informácie sú podané jasne, stručne aj s príkladmi. Fascinuje ma, ako z brucha vytiahneš možnosti riešení v prípade otázok. Vedela som, že existuje nejaká reklama, ale netušila som, ako to vlastne funguje. Ďakujem. Prajem ešte pekný večer. Karin.

Karin Petríková

Erik, dozvedela som sa veľa praktických rád ako zvýšiť návštevnosť webu - jednoducho a efektívne... ďakujem Michaela

Michaela

Na online seminář Generátor Zákazníků jsem se prihásila, protože startujeme nové podnikání. Ze semináře mě nejvíce zaujal způsob sběru klienta přes lapač. Všechny rady ze semináře se chystám použít v praxi. Mám pečlivě poznámky a napadlo mě toho u tohoto semináře ještě hodně. 😊 Mě nejvíc zaujal celý systém jako takový. Obchod není moje silná stránka, takže každý způsob získání jakéhokoliv kontaktu je pro mně cenný. Navíc, když by vedl k prodeji. 😊 Seminář probíhal bezvadně :)

Lenka Spurná

To, že som sa prihlásil na tento online seminar Generator zakaznikov, sposobila ucast na predoslom online seminari, kde sa mi to nesmierne pacilo, davalo to zmysel. A najme za tu sumu seminara - uzasne rady pre moj biznis. Pacilo sa mi, ze nemusim mat talent na extra pisanie, staci dat moje now how do clanku, aby bol kvalitny.

Na zaklade seminara si chystam zalozit web a fb stranky, kde si dam ebook a lapac kontaktov a kazdy tyzden budem pridavat odborne clanky, to najlepsie odomna, aby som ziskal doveru tych aktualnych klientov a potencionalnych klientov.

Seminar by som ľuďom doporucil a este im aj povedal nech si otvoria hlavu a pocuvaju riadne a zapisuju si i ked budu mat zaznam. Su tam kvalitne informacie a este s moznostou pytat sa ohladom danej temy, to je super. Zvlast ked vieme o tomto seminari blizsie a mozeme (aspon ja) si nachystat otazky ktore polozime. Postupne si kazdu jednu otazku zodpovedal co ja povazujem za uzasne lebo som to dostal tak vysvetlene, ze akoby niekto videl do mojej hlavy otazok :)

Ľubomír Lachký

Proč jsem se přihlásila na online seminář Generátor zákazníků? Doporučil Vás p. Činka, od kterého mám několik produktů, je to pro mně záruka poctivého jednání a nejvyšší odbornosti, a chci více zviditelnit na trhu svoje služby. Seminář byl zajímavý, zaujalo mně schéma a Vaše vysvětlení, jak to funguje. Na základě semináře chystám pravidelné zajímavé články po 14ti dnech, odkaz dám na fb. Pro mě TOP rada ze semináře bylo asi povídání "slečny angličtinářky", která to dělala po svém a je mi to bližší. Ano, seminář bych doporučila. Těm, co potřebují více zviditelnit své služby.

Jana Cvečková

Na online seminář Textový prodejce jsem se přihlásila z toho důvodu,  že aktuálně děláme nové firemní stránky a píši tam text. Seminář se mi líbil moc, ale byl dlouhý. Chtěla jsem všechno odposlouchat v pondělí, ale z časových důvodů to nešlo. Byla jsem tak nadšená, že ještě v noci jsem předělala celý text na stránkách.

A jaké rady se chystám zavést do praxe?  Chci zavést rady pro zákazníky, jak si udržet odpady čisté. Napíši pro ně rychlý návod, který si stáhnou na našich stránkách oproti e-mailu. Uvedla jsem na stránkách i poradenský servis.

Pro mě TOP řada ze semináře - Žádný nutný text. NE VLASTNOSTI, ALE UŽITEK. A reference. Seminář bych doporučila, ano.  Když se podívám kolem sebe všichni mají stejně nudné stránky jako já předtím.

Hanka http://brnowebdesign.com/tradap/index.php

Rôzni experti sa mi už viackrát ponúkali vylepšiť môj e-shop za nekresťanské peniaze. Keďže som len malý živnostník, Tvoje ceny boli pre mňa prijateľné, tak som si povedala, že to dokážem sama :-) Seminár sa mi páčil, zaujalo ma viacej pre mňa dovtedy nepodstatných drobností. Určite si ho znova a znova budem prezerať zo záznamu, lebo 4 hodiny presedieť pri notbuku bolo pre mňa veľa. Ale vydržala som ;-)

Kúpila som si mailové šablóny a určite ich časom zavediem do praxe. A ktorá rada z online seminára bola pre mňa TOP? Pýtať si referencie a nečakať, že to niekto urobí za mňa ;-) Myslím, že som sa dozvedela oveľa viac, ako som očakávala :-) A či by som doporučila tento online seminár? Priateľom áno, konkurencii nie ;-)

Gabriela Janščová www.sexshop-gabi.sk

Chceme si spraviť kvalitný web + eshop, preto sme sa prihlásili na online seminár Textový predajca. Ja som sa zúčastnila takého vôbec školenia prvýkrát. Pre mňa bol benefit ten, že som nemusela niekde cestovať do BA - s čím sú spojené cestovné náklady, hľadať v práci za mňa náhradu....Takto som si v pohodlí domova spravila kávu, naliala pohár vínka, dala vedľa ešte aj tanierik s koláčikom, na hlavu slúchadlá, vyložila nohy na stôl a školenie mohlo začať ! Po skončení seminára som bola hneď DOMA! Žiadne cestovanie - hneď do sprchy a do postele :).

Seminár by som určite doporučila. Vidím v tom ušetrenie času a peňazí ! :)..ostatné som napísala už vyššie.

Daniela Lukačková

Velmi ma zaujalo ako písať texty a tým upútať väčšiu pozornosť  - to bol hlavný  dôvod prihlásenia sa na online seminár Textový predajca. Ako sa mi páčil seminár? Ja som bola z toho velmi prekvapena ako to bolo super. Písanie textov bola pre mňa TOP rada a podľa toho sa chystám zaviesť to do praxe. Všetko bolo super. Online seminár určite odporúčim.

Adriana Hašková www.dafatravel.sk

Chcela som sa dozvedieť, ako napísať texty, ktoré mi prinesú viac zákazníkov, a preto som sa prihlásila na online seminár Textový predajca. Veľmi sa mi páčili samotné body, ktoré sa rozoberali. Celé to bolo zaujímavé. Top rady boli - pýtať si referencie, mať viac textov.

Na základe rád zo seminára sa chystám napísať text na úvodnú stranu mojej stránky a použiť štruktúru na napísanie najbližšieho mailu zákazníkom. Rady zo seminára by som doporučila aj ostatným, bolo to zaujímavé.

Božena Reviľaková www.tebov.sk
stano licko.jpg
STANISLAV LIČKO

 

Aplikovali ste do praxe aj vy niektoré z mojich rád, ktoré vám pomohli?

 

Budem rád, ak sa dole v komentároch podelíte aj vy so svojimi výsledkami. Smelo do toho :-)

ERIK HOFFMANN

Erik sa venuje internetovému marketingu už viac ako 10 rokov. Presadzuje moderné webové stratégie založené na psychológii predaja a na výkonnostnom marketingu.

» Erikov príbeh v skratke «

Povedali o Erikovi

"Erik mi poradil 2 jednoduché vylepšenia na našom webe Affilbox.cz, ktore nám priniesli 3x viac registrovaných ľudí do skúšobnej verzie programu.

Vo výsledku to znamenalo, že 2 hodiny práce, ktoré sme investovali do vytvorenia tých 2 vylepšení na webu nám priniesli minulý rok navýšenie ziskov o 300.000 Kč (bez toho, aby sme zvyšovali návštevnosť webu)."

Mário Roženský autor Affilbox.cz a Supportbox.cz

Najnovšie články

"Ako mi jednostránkový web
vygeneroval obrat 412.847 Eur...

… a ako môžete aj VY tento postup
ETICKY OKOPÍROVAŤ

do svojho podnikania"
sidebanner-mac.png
banner-mac.png

"Ako mi jednostránkový web
vygeneroval obrat 412.847 Eur...

… a ako môžete aj VY tento postup
ETICKY OKOPÍROVAŤ do svojho podnikania"

 

Prevádzkovateľ webu Rakeťáci, s.r.o., Hraničná 2, 040 17 Košice, Slovensko, obchodná spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Košice I, v oddieli Sro, vo vložke číslo 16402/V ako prevádzkovateľ na účely ochrany osobných údajov spracováva na tejto webovej stránke cookies nevyhnutné pre technické fungovanie webových stránok ako aj pre analytické účely a v prípade vášho súhlasu tiež aj pre retargeting (cielená reklama).