banner-mac.png

"Ako mi jednostránkový web
vygeneroval obrat 412.847 Eur...

… a ako môžete aj VY tento postup
ETICKY OKOPÍROVAŤ do svojho podnikania"

 

O ERIKOVI

V 2004-tom som začal na vysokej škole podnikať. S jediným cieľom:

“Bude zo mňa milionár a nebudem musieť pracovať.”

Veď, úprimne, kto z nás nezačal podnikať s podobnými víziami, že?

Vrhol som sa do rýchlo rozvíjajúceho sa segmentu. Internetu. Programovaniu web stránok. Online marketingu. WOW.

Z možností, ktoré mi moja práca poskytovala, som bol nadšený, ale…

… ale stále akosi nespokojný. Robil som viac, ako som si predstavoval. Mal som nižší príjem, ako som očakával. Skúšal som projekty, ktoré nevychádzali. Vždy som sa sám seba pýtal:

“KDE, DO PR…LE, ROBÍM CHYBU?!”

Pracoval som týmto spôsobom 6 rokov a stále som podnikanie nevedel nakopnúť. Pripadal som si ako len “dobre platený zamestnanec”, ale…

“… ale kde je tá voľnosť, po ktorej som tak túžil? Kde sú tie peniaze, ktoré na účet chodia samé, bez toho, aby som bol nútený každé ráno vstávať do práce?”

V ROKU 2011 SA TO VŠETKO ZLOMILO…

Pracoval som na jednom projekte o chudnutí. Mojim cieľom bolo dodávať kontakty na ľudí, ktorí chcú schudnúť a za každý dohodený kontakt som si účtoval dohodnutú čiastku. Vytvoril som web, ale…

… ale náklady na získanie jedného kontaktu boli vyššie, ako ponúkaná odmena. Kládol som si otázku, ako to urobiť, aby bol tento biznis ziskový?

Zamieril som svoju pozornosť na weby z USA. Ako to tí marketéri za veľkou mlákou robia, že i napriek tomu, že ich reklama stojí 5x viac, dokážu predávať rovnako drahý produkt ako my so ZISKOM? Vŕtalo mi to hlavou. Platia 5x viac za reklamu kvôli vysokej konkurencii. Predávajú rovnako drahý výrobok. A i napriek tomu generujú zisk? Do pekla, ako?

Začal som študovať ich weby. Ako som sa začítal do ich stránok, doslova som začal slintať po propagovanom produkte. A vtedy mi to docvaklo…

Ahááá!

Využívajú psychológiu predaja!

A OD VTEDY UŽ NIČ NEBOLO TAK, AKO PREDTÝM 

Aplikoval som psychológiu predaja na svoje weby o chudnutí. Ich výkon sa niekoľkonásobne zvýšil. A zrazu sa z neziskového biznisu stal bankomat na peniaze. Vďaka psychológii predaja dokázali dva jednostránkové weby vygenerovať obrat viac ako 350.000 Eur. Áno, jednostránkové weby.

Postupne som tieto stratégie použil na ďalšie naše a klientske projekty. A všetkým sa veľmi darilo. Do každej oblasti, kde sme prišli s touto psychologickou stratégiou, sme trhali rekordy.

Som z toho fascinovaný…

Ako málo stačí na webe urobiť, aby sa jeho výkonnosť zdvoj až strojnásobila. Žiadne turbo namakané designy, žiadne programátorske vychytávky…

Stačí JEDNO:

Vžiť sa do pozície zákazníka a ponúknuť mu len to, po čom túži.

Použiť trošku internetovej psychológie. Naozaj stačí tak málo, aby sa z webov stali mašiny na získavanie nových zákazníkov.

WOW!

“ČÍM VIAC SA UČÍŠ, TÝM VIAC ZARÁBAŠ!”

Dnes naďalej študujem tých najlepších na svete (Derek Halpern, Brendon Burchard, Frank Kern, Ryan Deiss, Jeff Walker, Andy Jenkins, Mike Filsame, Mark Anastasi a mnohých ďalších), aby som odhalil ďalšie tajomstvá, ktoré psychológia internetového predaja skrýva.

Prečo to všetko robím? Pretože v roku 2011 som na vlastnej koži pocítil tú najdôležitejšiu vec v biznise, s ktorou som sa kedy stretol:

“Čím viac sa učíš, tým viac zarábaš!”

Preto v dnešnej dobe venujem v priemere jednu hodinu denne svojmu vzdelávaniu. A verte, neverte… fakt sa mi to vypláca :-)

S Markom Anastasim – Autorom New York Times bestselleru The Laptop Millionaire, spolu s Markovou manželkou Mirkou (vpravo) a mojou manželkou Slávkou.

PREČO PRÁVE RAKEŤÁK?

Prezývka Rakeťák vznikla jednoducho. Milujem rýchlosť.

Som toho názoru, že je lepšie dosahovať výsledky rýchlejšie, ako pomaly. Hľadám v živote vždy cesty, ktoré mi zaručia trvalé výsledky čo najrýchlejšou cestou.

Nie, nehľadám nikam nevedúce skratky. Hľadám efektívne a účinné riešenia. V podnikaní, ale aj osobnom živote. Ako za čo najmenej času vytvoriť čo najviac úžitku.

Milujem pravidlo 80/20. Pomáha mi eliminovať nedôležité veci a sústrediť sa len na tie podstatné.

Pridávam zopár kníh, ktoré mi pomáhajú zvyšovať produktivitu:

ZAPOJ SA DO DISKUSIE A PRIDAJ KOMENTÁR:

ERIK HOFFMANN

Erik sa venuje internetovému marketingu už viac ako 10 rokov. Presadzuje moderné webové stratégie založené na psychológii predaja a na výkonnostnom marketingu.

» Erikov príbeh v skratke «

Povedali o Erikovi

"Erik mi poradil 2 jednoduché vylepšenia na našom webe Affilbox.cz, ktore nám priniesli 3x viac registrovaných ľudí do skúšobnej verzie programu.

Vo výsledku to znamenalo, že 2 hodiny práce, ktoré sme investovali do vytvorenia tých 2 vylepšení na webu nám priniesli minulý rok navýšenie ziskov o 300.000 Kč (bez toho, aby sme zvyšovali návštevnosť webu)."

Mário Roženský autor Affilbox.cz a Supportbox.cz

Najnovšie články

"Ako mi jednostránkový web
vygeneroval obrat 412.847 Eur...

… a ako môžete aj VY tento postup
ETICKY OKOPÍROVAŤ

do svojho podnikania"
sidebanner-mac.png
banner-mac.png

"Ako mi jednostránkový web
vygeneroval obrat 412.847 Eur...

… a ako môžete aj VY tento postup
ETICKY OKOPÍROVAŤ do svojho podnikania"

 

Prevádzkovateľ webu Rakeťáci, s.r.o., Hraničná 2, 040 17 Košice, Slovensko, obchodná spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Košice I, v oddieli Sro, vo vložke číslo 16402/V ako prevádzkovateľ na účely ochrany osobných údajov spracováva na tejto webovej stránke cookies nevyhnutné pre technické fungovanie webových stránok ako aj pre analytické účely a v prípade vášho súhlasu tiež aj pre retargeting (cielená reklama).